Radioamater posluchac - antena

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Pátek Srpen 17 12:08:17 CEST 2012

Z testu by se to nedalo vysledovat, napr. z tohoto?
http://techreport.com/articles.x/14500/17

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Zuffa Jan
Sent: Friday, August 17, 2012 11:57 AM
To: HW-news
Subject: RE: Re[2]: Radioamater posluchac - antena

ASUS Xonar sice vie 192kHz vzorkovanie, otazka vsak je aku sirku pasma vie vzorkovat.
Vyrobcovia to pisu u malo kariet. Ja som vyskusal par kariet a vsetky sa dali nastavit na 192kHz (aj ked oficialne nie) ale viac ako 22kHz sirku pasma som z nich nedostal Ale aspon sinusovka nebola taka zubata ako by to bolo pri nizsom vzorkovani.

j.