OT Zufaly vykrik na temu prehadzovania stanic na DVBT settopboxe

Pátek Srpen 17 09:09:09 CEST 2012

2012/8/17 Jan Waclawek <konfera na efton.sk>:
> Ten 40-ojovy settopbox je http://set-top-boxy-dvb-t.heureka.sk/vov-vdvb-4002/. Guglenie nevracia vobec nic okrem predajcov, takze je to zjavne nieco brandovane. To "nic" je vratane standardneho navodu (ktory napokon snad ani nebol prilozeny - neviem ho najst a nechce sa mi verit, ze by som ho pred rokom nebol dal spat do krabice). Na doske vnutri je napisane DR310, ale ani to nic relevantne nevrati. Mozog celeho geretu je Novatek NT78310, ale ani k nemu viacmenej nic nie je (nie zeby mi to pomohlo).

Podle http://www.nay.sk/vov-vdvb-4002/d-296035-c-1884/#tab=popis-a-parametre
by měl mít mj. i "Funkcia - management program: obµúbené, presunú»,

Pokud to nejde setřídit, jde aspoň vytvořit nějaká skupina oblíbených?

P.K.

Daląí informace o konferenci Hw-list