OT Zufaly vykrik na temu prehadzovania stanic na DVBT settopboxe

Pavel KREJCI krepa76 na gmail.com
Pátek Srpen 17 08:44:54 CEST 2012

Nevim co za krabicku maji nasi, ale tam se to nejak prehazovalo pomoci
barevnych tlacitek na teletextu. Sice mi to dalo taky praci nez jsem to
objevil ( a pak pochopil :D ), ale slo to. Jenze je to uz cca 2 roky
zpatky, takze vic, nez ze to bylo pres barevna tlacitka nevim.

PK