OT: Dotaz na radiohistoria.sk

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Srpen 17 07:32:36 CEST 2012

Zdravím,
  jsou tu i Slováci a tak se zkusím zeptat, zda náhodou někdo neví, jak to
je na stránkách radiohistoria.sk.
  Chtěl jsem se tam registrovat, protože bych potřeboval stahnout manuál
k rozhlasové ústředně AUR 120 a jinde jsem ho nenašel. Tož jsem POCTIVĚ
vyplnil registrační formulář, zvolil si username/heslo, a odeslal. Poté jsem
byl bez jediné informace o úspěchu/neúspěchu registrace přesměrován na
jakousi stránku s odkazy na dokumentaci, která ale nešla stáhnout, protože
jsem nebyl přihlášený. Po pokusu o přihlášení jsem byl však odmítnut, že
mám špatné uživatelské jméno a heslo.
  Nějakou dobu jsem čekal, zda nedojde na e-mail potvrzení registrace - nic.
Zkusil jsem tedy vyplnit registrační formulář znovu - stejná reakce jako
poprvé, ačkoliv už bych měl být teoreticky upozorněn, že tam existuji. Jako
poslední možnost jsem napsal adminovi (vpravo na stránkách je link) - dokonce
slovensky (množství chyb nedokážu odhadnout, ale přeci jen už patřím mezi
trošku dříve narozené a tak jsem léta "bratství" ještě prožíval dosti dlouho
a myslím, že jsem ji uměl z TV docela dobře) - opět jen reakce mrtvého brouka.
  Je ten projekt ještě živý, nebo už všichni odešli a jen na nějakou dobu
předplacená doména ještě funguje a web server dosud běží ?
  Zdraví Pavel

P.S. Kdyby někdo z přítomných náhodou měl tu servisní doc k AUR 110/120, byl
bych velmi povděčen.