Dispenser pro davkovani pajeci pasty

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Srpen 17 00:12:15 CEST 2012

To je zajimava informace, s temi bublinkami a pruzenim.
Ja tam tu pastu taky micham a prenasim z puvodniho plastoveho kalisku.
Ze by se u me na pruznosti uplatnovaly i pohlcene bublinky vzduchu?
To by pak mozna chtelo dat na chvili tu strikacku otevrenou do vyvevy.

Diky.
PL

*****************************

From: "Vláďa Anděl" <vaelektronik na vaelektronik.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, August 16, 2012 11:54 PM
Subject: Re: Dispenser pro davkovani pajeci pasty

Tu pastu Microprint, ci jí mají v GME, kupuju i s tím mačkátkem. Dávají
to k tomu zvlášť a někdy zapomenou. Zacvakne se to do pístu a už to v
něm drží.
http://vaelektronik.cz/fotky/pasta.jpg
U těch jehel, co tady zrovna mám, jsem naměřil vnější průměr 0,92, ale
někde mám i tlustší. Aby ta pasta šla pohodlně vytlačit v ruce, jehla
musí být krátká. Ke konci, když je tam pasty zbytek, je už pasta hustá a
jak se to tlačí větší silou, vytlačuje se z pasty tavidlo okolo pístu a
tím pasta víc houstne. Takovou pastu obvykle využiju k tomu, že jí
tlustou jehlou nanáším když k tišťáku pájím měděné plocháče. Když jsem
zkoušel vyndat píst a pastu promíchat, byly v ní pak bublinky a píst
pružil.
Anděl