Dispenser pro davkovani pajeci pasty

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Srpen 16 23:22:32 CEST 2012

> Nevim, jak vyuzit nejakou vyhodu te cartridge bez dodatecneho (asi
> pneumatickeho) zarizeni. Nebo jak to prosim bylo mysleno ?

No, nejde ani tak o ten cartridge - hoci je solidne spraveny a s lekarskou striekackou sa neda ani porovnat - ako o pastu - ako pisem, je redsia, a to je IMHO klucove. Skusal som to aj s tou "sablonovou" a neda sa to ani porovnat - nielenze ju takmer vobec nejde vytlacit cez tu 0.5mm ihlu, ale ani sa tak pekne neroztecie po ploske, robi skor take "hovienka", s prepacenim za vyraz, ktore maju tendenciu sa neprilepit na plosku ale "odist" s ihou. Skusal som aj opatrne nariedit (izopropylom), ale nepodarilo sa mi to, je to tazke popisat, proste sa to nepremiesalo takze ostali aj prilis mokre kusy aj prilis huste, nedalo sa to vobec pouzit - asi by to chcelo nejake zariadenie, ak je to vobec cesta (co mozno ani nie je). (Naopak, tato pasta sa vobec moc nehodi na pastovanie cez masku, prave kvoli tomu, ze sa rozteka a nema tu spravnu "lepivost" typu "hovienka" :-) ).

To "dodatocne" zariadenie je taky rucny pakovy bazmeg, ale ten tu nebudem propagovat, lebo je pomerne mizerny pricom je relativne drahy.

wek