ot: kviz na piatok

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Čtvrtek Srpen 16 21:07:24 CEST 2012

rozostupy boli tak 4 metre, takze trochu menej :-)
Na tu drazku do kablu som vyrobil taky pripravok a frezovalo sa to
dremelkou rucnou frezou. Presne som to nemeral, ale prvych par kusov
bolo tak do milimetra.
Prud tecie v plasti pozdlzne a puzdro odbocnice je cele vodive takze to
nie je uplne kriticke. Pri 50mm priemere sa milimeter hore - dole strati :-)
b.