Optibox

Milos Sula sula na rps.cz
Čtvrtek Srpen 16 14:40:40 CEST 2012

Zdravím,
mám optibox Koala a začal se mi zasekávat. Když ho vyčistím pomocí HDB
Clean tak jede pár minut  a pak se zasekne ( samba a telnet fungují i
nadále, přijímač jen nereaguje na dálkové ovládání a zasekne se obraz ).
Zkoušel jsem přehrát firmware na poslední verzi ale je to úplně to samé
( chvíli po flashnutí funguje a pak vytuhne, po restartu opět naběhne a
jakmile začne přehrávat obraz tak se kousne ). Jelikož fungoval asi 3
roky a nic se neměnilo, tak se domnívám, že tam bude nějaká HW závada (
špatný kondík u napájení pro obrazový procesor .... ? )
Na první pohled jsou všechny kondíky v pořádku.

Máte někdo nějakej tip co s tím ?

Miloš