Prosba - monostabilni obvod s MCU

j s jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Srpen 16 13:32:31 CEST 2012

Aha takto, ja som to pochopil tak, ze to chcete ako hotovu vec.
No pokial chcete, mozeme sa do toho pustit, ale bude to chciet aspon
MPLAB. Nie som si isty, kde sa da zohnat assembler samostatne, hoci je
to asi o dva alebo tri rady mensia vec ako cely MPLAB. Je dost mozne,
ze aj na takuto prkotinu by sa dal pouzit C kompilator, ale zo stylu
Vasich prispevkov som vycitil istu nechut tymto smerom, mozno sa
mylim.

2012/8/16 Jirka <zaloha na volny.cz>:
> Já jsem to celé chtěl pojmout spíš jako model postupu "jak na to", tedy
> jinými slovy stručnou výuku, přičemž bych to psal i sem, ať z toho mají
> užitek i jiní.
>
> Rád si řadu věcí udělám sám, ale pro SW MCU mi holt chybí ty základní
> znalosti (na HW úrovni je přitom používám vcelku běžně).
>
> Možná Vaši nabídku nakonec využiju, ale zatím bych spíš chtěl zapojit
> vlastní mozek.
>
> 10F200 není problém koupit a Presto ho umí. Ale jak jsem psal, v šuplíku mám
> [...]
>>> nejschůdnější. Pro generování *.hex to ale vyžaduje instalaci molocha