Prosba - monostabilni obvod s MCU

j s jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Srpen 16 13:26:59 CEST 2012

Ja som prave s PIC10F200 urobil uz zopar takychto malych "blbosti",
kde bolo treba reagovat na nejaky pin a potom po nejakom case nahodit
iny pin, potom dalsi pin a toto vsetko je ovplyvnene dalsim pinom :-)
Prerusenie to nema, ale ma to timer. Ak sa urobi jednoduchy stavovy
stroj, ktoreho zmeny su pollovane od timera a zmeny IO pinov, ide to
pomerne lahko. Je to trochu spartanske programovanie, ale inak celkom
sranda. A to vsetko za 30 centov :)