Prosba - monostabilni obvod s MCU

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Srpen 16 12:40:01 CEST 2012

 16.8.2012, 12:31:57

Asi budu oznacen za zlocince, rouhace, kacire a antikrista, ale v
ramci CMOS4xxx jsou i jine obvody nez 4060, primo navrzene
pro funkci casovacu pro dlouhe casy. A dokonce k mani i v drogeriji za
penizek primo nepatrny. Konkretne 4536 a 4541.
Viz. napr. http://www.belza.cz/files1/t4541.htm

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz