Re: PIC asm, generátor cyklů

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Čtvrtek Srpen 16 12:17:19 CEST 2012

Zdravim,
Chcete pauzu 3,25 sekund nebo spoustet program co 3,25 sekundy?
CYCLE zastavi beh programu na nejakou dobu - cas zalezi na D1 a D2.
Na presne casovani udalosti slouzit timery, PIC jich maji obvykle nekolik.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Milan Cizek" <cizek.milan na seznam.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, August 16, 2012 11:55 AM
Subject: PIC asm, generátor cyklů

Ahoj,
nevite nahodou o nejakem generatoru smycek pro PIC12Fxxx? Existuje spousta
delay generátorů, ale to není to co potřebuji. Mám nějakou sadu příkazů,
jejichž běh trvá nějakou dobu, např. 3,25s. Tuto sadu příkazů/podprogram
chci opakovat po náslecujících 24hodin (+-). Tzn. podprogram bych měl
zavolat 3600*24/3.25=26584x. Jeden generátor jsem přeci jen našel (PicoFlow
LT), ale nějak se mi nezdá ten výsledek pro zadání 26584 opakování...

;Cycle - Initialisation Code
INIT_C:
MOVLW 0xD9
MOVWF D1
MOVLW 0x68
MOVWF D2

;Cycle - User Code
CYCLE_Out:

;Cycle - Program Code
CYCLE:
DECFSZ D1,F
GOTO CYCLE_Out
DECFSZ D2,F
GOTO CYCLE_Out

D9h*68h=22568(dec)
Nebo asi nechápu ten princip jak to funguje.

Milan