Radioamater posluchac - antena

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Čtvrtek Srpen 16 11:37:44 CEST 2012

Zdravim, pred casem jsem si poridil jednoduchy multiband prijimac (Tecsum PL-660). Zatim ho zkousim v radioamaterskych pasmech jenom na 1m vysouvaci prut, ale rad bych si poridil/udelal nejakou lepsi antenu. Jenomze:
1. nevim, v jakem radioamaterskem pasmu je slusny provoz abych neladil jenom sum (nejspis navazovani spojeni "per huba", protoze morseovku neumim a stejne by to nejspis znamenalo nakup dalsiho vybaveni, snad pozdeji) a na ten 1m prut se toho moc chytnout neda, takze se ani moc nedaji timto zpusobem prozkoumat pasma
2. jsem v panelaku a tak jedina moznost je balkon (6m dlouhy). Nekde jsem cetl, ze je snad moznost dratem balkon nejak "obvinout" (udelat takovou ramovou antenu).

Dekuji
MG