Kalkulacka

Zdenek zdej na atlas.cz
Čtvrtek Srpen 16 07:35:05 CEST 2012

Tuhle kalkulačku mám od střední školy, což je více než 25 let. Stále funguje
s původními bateriemi!
Tenkrát byl největším hitem program simulace přistání na Měsíci. :-)
Ale daly se naprogramovat i užitečnější: kvadratické rovnice, soustava
rovnic, fyzikální vzorce...

Zdeněk

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of mcmlxxx
Sent: Thursday, August 16, 2012 7:02 AM
To: HW-news
Subject: Re: Kalkulacka

Nikdo nezná Calcul PSR98e - programovatelný kalkulátor pro středoškoláky,
techniky ekonomy a pracovníky s počítači ?
Mám ho od svých 13ti let, a je jak nový, baterky měněny 2x, a to mu táhne na
30let, včetně originální české příručky s návodem programování.
V nějakém časopise (VTM? ABC? ) do něj vycházely i programy.
Vyráběl ho Solartex Irsko, a dal se koupit v naší prodejní síti za tvrdých
1300Kč.

b.