Kalkulacka

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Srpen 15 22:37:30 CEST 2012

On Wed, 15 Aug 2012, Halen wrote:

> Hodně dobrá kalkulačka je i Casio FX-180P. Má dokonce 7 pamětí. Jo s tou se
> daly dělat věci...
>
> https://picasaweb.google.com/117196252816862613540/Calculator#5585472603282396226

Musim zamacknout slzu. Slouzila mi verne mnoho let nez jsem do ni blbec
vylil napoj. Tak skvela kalkulacka to byla. Zkousel jsem neco podobneho
koupit, ale ty dnesni kalkulacky vypadaji uplne jinak a jako by mely
uplne jinou logiku :-( Nakonec jsem musel konstatovat ze nejpouzitelnejsi
je RealCalc v mem Android telefonu..