Re: OT: plynový kotel - doporuceni, zkusenosti

amartinik2 na seznam.cz amartinik2 na seznam.cz
Středa Srpen 15 21:16:04 CEST 2012

Jak jsem napsal v minulem mailu, max. teplota vody, kterou kotel vyrobi, je okolo 75°C a spaliny pak maji 80°C. Kondenzace se nekona, ale je to lepsi, nez obycejny kotel, ktery ma spaliny nad 100°C a tim prispiva ke globalnimu oteplovani bez ohrevu bytu/vody.
Ales