Hlasitost USB audio zariadenia vo WinXP, was: Avast detekujeTrojana

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Středa Srpen 15 18:14:32 CEST 2012

Dobrý den,

v příloze je přehled USB deskriptorů mého PC s připojeným
transceiverem IC-9100 na lokaci  31.
Z toho 311 a 313 jsou interní sériové porty pro logické řízení, t.j.
312 by měl být asi ten zvukový codek.
314 je zřejmě vyhraženo pro desku digitální komunikace, která se
prodává jako option a kterou tam nemám.
Bohužel se mi to nepodařilo vyloudit jinak než jako sejmutí obrazovky.
Snad těch 82 kB přílohy nikoho nenaštve.
Byl bych velmi vděčný za každou radu, ale obávám se, že je to obecný
problém WinXP.