Olimex MSP430-JTAG-RF - pozivate nekdo ??

Ondřej Kozumplík kozond-konf na seznam.cz
Středa Srpen 15 13:07:25 CEST 2012

zdravim konferu,

pouzival jsem k programovani MSP430F249 subj. akorat jsem ted narazil na
problem s jinym typem MSPcka. MSP430F5528 by to podle release notes melo
davno umet ale v aplikaci v listu moznych nastavitelnych neni. nesetkal
jste se s tim nekdo ? napadlo me srovnat procaky ktere jdou navolit s
5528kou, najit podobny a zkusit nasmazit. akorat to je ponekud divoke
reseni vzhledem k tomu ze je to v dfn pouzdru a blbe se to meni kdyz bych
ho odkragloval :(

v olimexu maji ted jednak dovolenou, druhak zadny mail nebo tel na support
tam nemaji, jen ko*otiny typu twitter a fejsbuk ........... takze od tech
se rady hnedtak nedockam :'(

diky moc za jakoukoliv pomoc

Ataman
http://www.hysteria-metal.cz