Re: Stanley Meyer a jeho vodíkový reaktor ?

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Srpen 15 12:49:49 CEST 2012

 15.8.2012, 12:46:15

Olovo je preci zakazany. :-(
Z hlediska hmotnost / objem vychazi nejlip ochuzenej uran.
Dokonce to neni ani tak extra exotickej material. Pouzivaji to jako
zatez treba zavodni jachty a udajne i B747 z toho ma vyvazovaci
zavazi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz