OT - jakou platformu?

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Srpen 15 11:15:39 CEST 2012

Když jsem krátce hledal, tak jsem zjistil, že Google má (nevím, jak moc
je to funkční) jakousi cloud databázi:
https://developers.google.com/cloud-sql/docs/introduction

Google Docs (spreadsheet) nějak se SQL pracovat umí, taky se to dá najít.

Třeba to nějak půjde spojit - nejsem odborník a nestudoval  jsem to  dál.

---
Jirka