Stanley Meyer a jeho vodíkový reaktor ?

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Středa Srpen 15 09:47:22 CEST 2012

Zdravim,
  kdyz ono je trochu problem si tu teplotni bilanci spocitat, kdyz nevime
skoro nic. Na jednu stranu na to sviti slunce a ohriva to, na druhou stranu
to sala do otevreneho vesmiru a ma to tendenci chladnout na par K. Ja myslim,
ze vykon toho zdroje neni tak velky - rekl bych, ze 500W prikonu to trvale
nema. Budou tam urcite nejake vyrovnavaci aku, ktere dodaji energii, kdyz to
ma treba jet, vrtat nebo jinak vydavat mnoho energie, a pak, kdyz to stoji,
se zase dobiji z toho RTG. Za druhe by u te kosmicke technologie mohli mit
trosku vetsi ucinnost, takze trosku uberme z potrebneho tepelneho vykonu,
ja tipuji na takovych 600W. Cast z toho se spotrebuje napr. na komunikaci,
verim, ze s tim meli spojeni ze Zeme i behem letu a myslim, ze na to je potreba
vykon asi o neco vyssi nez u domaciho WiFi AP :-), cast mozna na nejaky
system ochlazujici ty casti ohrivane sluncem a zahrivajici ty odvracene atd.
  Kazdopadne se to neupeklo, tak to asi nejak vymyslene meli :-))).
    Zdravi Pavel