Hlasitost USB audio zariadenia vo WinXP, was: Avast detekuje Trojana

Buger jirkonf na seznam.cz
Středa Srpen 15 06:54:24 CEST 2012

-----Original Message-----
From: Vojtěch Bubník <bubnikv na seznam.cz>
Sent: 14. srpna 2012 22:46
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Re: Hlasitost USB audio zariadenia vo WinXP, was: Avast detekuje Trojana

> Bohužel, řešení tohoto problému jsem nikde nenalezl. Mám přes USB
> připojený radioamaterský transceiver ICOM IC-9100,
>  který se tváří jako USB zvuková karta a jehož výstup potřebuji
> zpracovávat programem pro dekódování signálu odražených od
> meteoritických stop,
> ale signál je příliš silný a nejde nijak zeslabit.  Program pro
> dekódování má sice vlastní volbu "volume control" ale při její
> aktivaci je hlášen problém
> s Audio vstupem.  Regulátor hlasitosti ve WXP USB vstupní zařízení
> nepodporuje - viz výše.  Transceiver má bohužel na USB výstupu
> [...]

Jestli je to SW od Joe Taylora K1JT, tak k tomu jsou zdrojáky a na patřičné místo by určitě šlo vložit zkusmo konstantu 1/4 či podobně. Trošku bych se ale obával, jestli například zvukovka nesampluje víc než 16bit, pokud SW otevře zvukovku v 16bit módu, pak jsou možná nejvyšší bity uříznuté, a nebo jestli zvukovka nemá softwarově nastavitelný předzesilovač, který ovladač neumí vypnout.

Apropo, zkuste se podívat v nastavení mikrofonu ve Windows control panelu, jestli náhodou není zapnutý nějaký mikrofonní efekt, AVC či mic preamp.

73, Vojta OK1IAK