OT: plynový kotel - doporuceni, zkusenosti

Evzen Horna ehorna na cmail.cz
Úterý Srpen 14 23:07:57 CEST 2012

Dobry den,

ano, toho jsem si vedom. Je mi jasne, ze uvadene ucinnosti v reale budou
vetsinou vyrazne mensi. Puvodne jsem o kondenzacnim ani moc neuvazoval,
ale dnes bych do nej sel. Horsi nez klasika to snad nebude a za vhodnych
podminek tam nejaka uspora snad bude. Pokud by byl kondenzacni dvakrat
drazsi nez klasika, je to na povazenou. Zalezi ale take, jak se bude
menit cena plynu do budoucna. Pokles vsak neocekavam a tak se investice
snad vrati drive nez kotel dozije.

EH