Avast detekuje Trojana

HW CNCnet.info hwnews na cncnet.info
Úterý Srpen 14 22:34:44 CEST 2012

Dne 14.8.2012 22:19, Jirka napsal(a):

> Já neflamuju a ani nechci, píšu pouze věcné zkušenosti. Když si dáte
> pozor na hardware, je problémů minimum (např. na těch mnou používaných
> Thinkpadech fungují i čtečky otisků, i když je nepoužíváme).

Jenze to je stejna rada jako kdyz reknu, ze kdyz si na PCcko bez
pristupu na internet nainstaluje Win z originalniho CD a da si pozor na
SW, ktery instaluje, tak ze je to zcela bez problemu.

HW si kupuju podle toho co umi a co stoji. Nekoupim si drahy a o tridu
horsi HW jen proto, ze na nej ovladace do linuxu jsou. Navic rozhodne u
linuxu neplati, ze to co funguje ve stare verzi musi fungovat i v te
novejsi. Uz jsem to zazil - foliova fototiskarna Canon Selphy tiskla ve
starsi verzi OK, v novejsi take, ale spotreboval na jednu fotku 2x tolik
folie - coz se poznalo az potom, co mi tiskarna hlasila ze nema folii a
ja mel jeste pulku papiru (prodava se pack - kazeta + odpovidajici pocet
papiru).

Proste to malujete moc naruzovo...