Avast detekuje Trojana

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Úterý Srpen 14 18:15:15 CEST 2012

No jo, hledal jsem něco, co by mi umožnilo ovládat hlasitost u USB
zvukového zařízení,
které normálně WXP neumí.  Naistaloval jsem nějaký Audiomixer, ale
nešlo to s ním, tak
jsem to zase odistaloval a tohle mi tam asi zbylo.
Už jsem na to ale asi přišel.  Podle té hlášky Avastu jsem našel
adresář,  ve kterém to asi bylo a
ten jsem smazal.  Avast už přestal hlásit, takže to je možná opravené.

Mimochodem, nevíte někdo, jak přesvědčit XP, aby regulovaly hlasitost
Audio z USB zařízení ,
které má být zpracované jiným programem ?
Na Internetu je o tom spousta diskuzí ( jako že to nejde) , ale řešení
jsem zatím nenašel.