Fwd: Avast detekuje Trojana

Jirka MWW jirka.mww na gmail.com
Úterý Srpen 14 17:24:57 CEST 2012

Ještě se mi podařilo z Avastu vyloudit detail:

Infection Details

URL:	http://urlfilter.vmn.net/vmnsbf/data/120814084112-m.zip|120814084112-m.list
Process:	C:\Documents and Settings\All Users\Data
aplikac%C3%AD\Anti-phishing Domain Advisor\visicom_antiphishing.exe
Infection:	Win32:Small-NNE [Trj]

Takže pokud byste mi někdo dokázal pomoci, budu velmi zavázán.

---------- Přeposlaná zpráva ----------
Od: Jirka MWW <jirka.mww na gmail.com>
Datum: 14. srpna 2012 17:17
Předmět: Avast detekuje Trojana
Komu: HW konference <hw-list na list.hw.cz>

Dobrý den,

dnes mi začal po spuštění Mozzily Avast hlásit, že se připojuji na
nějakou podivnou Web stránku ,ale že to blokuje, protože tam je
Trojan.
Jako domovskou stránku mám Google a nevidím důvod, abych se na tu
stránku přihlašoval.  Neporadíte mi, jak postupovat abych to odstranil
?

--
Zdravi
Jirka OK1MWW