akumulatory pro naradi

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Srpen 14 14:12:31 CEST 2012

 14.8.2012, 14:06:32

Kolega usoudil, ze neni zadnej blbec, takze odpojovac netreba, staci
indikace. Naces vymyslel jednoduchou indikaci se trema ledkama a
trouchou smeti, ale nejak nejsou lidi, kteri by meli cas to vyrobit.
Takze zatim jede v docasnem provizoriu bez jakekoliv ochrany, s tim ze
casto dobiji. Jde o malou vrtacku na drobne prace, takze je takovy
rezim unosny.
V pripade stroje kterej ma fungovat 16 h/denne nekde na
stavbe by to samozrejme takto neslo.
Jednoducha a levna reseni maji proste sve limity, je treba o nich
vedet a pak se rozhodnout, zda je takove omezeni unosne ci nikoliv.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz