akumulatory pro naradi

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Srpen 14 13:18:36 CEST 2012

Ja som si repasoval aku-skrutkovac povodne NiCd 12V na LiPol 3S z
HobbyKingu, nejaka Turnigy 45C. Odpojovac som urobil inspirovany tymto
http://www.zajic.cz/odpojovac/odpojovac.htm , len som pouzil N-MOS
IRFZ46. Preto som musel mierne upravit zapojenie komparatora. Mierna
komplikacia je nutnost vyvedenia nabijacieho a balancovacieho
konektora zboku, neda sa nabijat cez odpojovac. Mne to nevadi, s touto
baterkou ma skrutkovac silu, ako nemal ani s novym NiCd accupackom a
tu silu ma este aj tesne pred vybitim (odpojenim). S NiCd ako-tak
vladal tahat do mozno 1/2 kapacity, potom uz vyrazne stracal silu.
Pravda, tie NiCd clanky boli nejake lacne...

miro