akumulatory pro naradi

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Úterý Srpen 14 12:34:28 CEST 2012

Ak mam byt uprimny, tak tie NiXX ma zaujimaju preto, ze v aplikacii,
ktoru som planoval robit, sa podla odporucani neda pouzit LiXXX. Medzi
casom som vsak zistil cez google, ze tuto aplikaciu ma uz vyriesena
ista svajciarska aktiengenossenschaft a tak som to nechal plavat.

Inak to co ste mi napisal, je vseobecny problem pri akupakoch, zvlast
pokial sa jedna o rozne low power aplikacie, kde meraci system ide raz
za cas. A spravna volba nabijacky a riesenie celkoveho napajania
vyriesi vela problemov a da zariadeniu aj patricny komfort pri
pouzivani, obsluhe a hlavne skladovani.

Inak velmi pekne dakujem za odpoved a Vas nazor.

A.