akumulátory

Úterý Srpen 14 11:30:43 CEST 2012

Já mám oběhové čerpadlo Calpeda, to je taky takhle úsporné. Jen k němu
musím udělat měnič 24/300V DC, což není až taková hrůza (má střídač a
synchronní motor). Předpokládám že oběhová čerpadla jsou líp
optimalizovaná na životnost. Budu dávat stejné do okruhu podlahovky, do
ohřevu TUV (bojler s externím deskovým výměníkem) a možná by mělo stačit
i do primárního okruhu TČ (studna 1,3m, trubkový výměmík TČ, vsakování v
hl. 1m v písku).
Anděl