Stanley Meyer a jeho vodíkový reaktor ?

Úterý Srpen 14 02:24:41 CEST 2012

To odhozený lunární modul dokázal spadnout do moře aniž by se rozpad v
atmosféře? Vždyť jednak musel vstoupit do atmosféry pod správným úhlem
(nevím jestli poslední korekci dráhy nedělali už bez něj) a taky bez
štítu s tím tvarem jaký měl, se při vstupu do atmosféry musel chovat
dost nevyzpytatelně.
Anděl