Bastleni (bylo: Re: Re: Ekvitermní regulace Junkers FW100)

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Srpen 13 21:45:42 CEST 2012

No, pan kolega, nedovolil by som si Vas podcenit, ale nejako som z Vas to priznanie ohladom poistky potreboval vytlct... :-)

I ked, cojaviem... V zavislosti od okolnosti moze taky polyswitch pustit pomerne dost spickoveho prudu kym sa zahreje, ako na to zareaguju pripojene sucasti PC? (vytlkam dalsie priznania ;-) )

Aj ked na druhej strane, ani "profi" PC nie su celkom nevinne v tomto smere. Ja tu mam napriklad PC, uz som o tom pisal, ak sa mu skratne napajanie v USB, tak ho sice predpisovo vypne, ale pre istotu na vsetkych USB portoch co na tom PC su naraz, takze mi napr. prestane chodit aj mys (esteze mam PS/2 klavesnicu, da sa urobit korektny shutdown)... A to az kym sa nevypne/nezapne natvrdo zdroj zo zasuvky.

Uznavam vsak, ze nie je bezne do USB strkat skrat, je to skor choroba z povolania... :-P

wek