Nastavitelne LDO 2-3A v DPAK ? nahrada LM1085

Petr King petr.king na atlas.cz
Pondělí Srpen 13 16:41:06 CEST 2012

Ale jo,
ja verim... Spinane zdroje kdysi a dnes jsou neco jineho... za par korun
jde udelat krasnej zdroj.. jenomze si to s tim chce pohrat... a
hledat... a me se nechce, protoze ten vysledek nebude o nic lepsi, nez
kdyz tam prdnu linear :-)

Kdyz jsem navrhoval zdroj 30V na 12V tak jsem spinany zdroj pouzil,
protoze linear topil jako prase... a ten spinany chodi krasne.  Ale tady
to vazne ani nepoznam a za ty zbytecne mozne potize mi to nestoji.

P.