Nastavitelne LDO 2-3A v DPAK ? nahrada LM1085

Petr King petr.king na atlas.cz
Pondělí Srpen 13 13:48:53 CEST 2012

Uz jsem se rozhodl pro LM1085 v DPAK pouzdre, pripadne LM317 take v
DPAK, ktery ma uvedeny vyssi proud. Ten LM317 stoji u farnellu 10 kacek.

Proc tam nedam spinany zdroj? Jednoduse proto, ze je za tim procesor, RF
modul atd... takze se chci vyhnout zbytecnym slozitostem a problemum,
ktere muze spinany zdroj prinest. Navic pri naslednych zkouskach EMC to
projde urcite lepe s linearem, nez spinanym zdrojem.

Ten klidovy odber je dost maly, takze si myslim, ze to bude topit jen
minimalne a je tady spinany zdroj zbytecny.

P.