elektronicke odstranovace vodniho kamene

Na navrhpcb na gmail.com
Pondělí Srpen 13 13:33:12 CEST 2012

I Galileo to nemel lehke, vědci vse cemu nerozumějí shodi ze stolu, zajimavé že se pak o to udajne zajima armada a nsa :-)

Ve veci odvapňovacu - kolik to stoji? Stokoruny nebo jednotky tisic? Stoji za to vubec delat rešerši, neni jednodušší to proste koupit a prubnout? Anebo si ten soupis vyrobku na trhu zkuste udelat a hodit to do placu

Podle me hodne zalezi z čeho máte trubky a take na té vode a jejim slozeni...

Odesláno z iPadu