AS5043 - AS5040

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Pondělí Srpen 13 09:54:28 CEST 2012

Dobrý den,
 Tak pro informaci, zatím jsem pokročil s cenami tak, že u
Farmell 	10ks as5040 - 174,- bez dph
Spezial el.  10ks as5040 - 160,- bez dph

Míra

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of ok1uga na volny.cz
Sent: Saturday, August 11, 2012 1:42 PM
To: HW-news
Subject: Re: AS5043 - AS5040

Ja s nima mam postavené snímaní polohy antény v azimutu a elevaci.
Jsem velmi spokojen. Více o projektu je zde - http://www.ok2tpq.net/node/10
. Protože jsem potřeboval jen 2 kousky objednal jsem si vzorky. Normálně to
nedělám, ale tenkrát nebyly k sehnání takže jsem je nakonec získal takto.

Martin.