Ekvitermní regulace Junkers FW100

Halen halen na seznam.cz
Neděle Srpen 12 10:21:13 CEST 2012

Zdravím do konference.

Mám kondenzační kotel Junkers ZSB 14-3 C s ekvitermní regulací FW100.
Kotel je napojen na podlahové topení a potřebuji vyřešit jeden problém s
oběhovým čerpadlem. Kotel automaticky spíná oběhové čerpadlo i při
teplotách, kdy není potřeba čerpadlo spouštět - kotel netopí a přesto
spustí čerpadlo. Vnitřní měření teploty nemáme, máme pouze venkovní
čidlo. Zkoušel jsem nastavení v manuálu pro posun zámrzné teploty, ale
toto nestačí. Nerešil jste někdo, jak toto vypnout? Připadá mi celkem
zbytečné, aby se při vnitřní teplotě +20°C spouštělo oběhové čerpadlo.
Našel jsem na webu tuto diskusi:

http://forum.tzb-info.cz/117496-ekvitermni-regulace-junkers

ale připadá mi to docela komplikované :-(

Nejjednodušší mi přijde, aby regulace vyhodnocovala i vnitřní čidlo, to
ale nemám připojené a ani nevím jestli tam jde připojit.

Honza