Re: plynový kotel - doporuceni, zkusenosti

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Srpen 11 15:46:27 CEST 2012

Hmm, kdyz jsem pred 3 lety shanel kotel, tak mi taky kolegove rikali,
ze kondenzacni je drahy a tak se uspora nevyplati atd. Nastesti jsem jim neveril.

Ja jsem svuj Dakon koupil tady
http://www.topeni-koupelny.cz/kotle/plynove/dakon/dakon-kz-15-r
a cena necelych 27 tisic i s DPH mi teda rozhodne nijak likvidacni nepripadne.

Zpracovani je vyborne, zaruka 3 roky (pri montazi certifikovanym subjektem,
jinak bezna 2 roky). Velke mnozstvi dilu je kompatibilni (pripadne totozne)
s Junkersem, je to dnes ze "stejne staje". Potreboval jsem to rychle (uz zacinalo
mrznout), tak jsem si to vcetne osazeni trubek do komina zapojil sam.
Navic usetrite za komin, protoze plastove trubky, ktere se pro kondenzacni
kotle pouzivaji, jsou urcite o dost levnejsi nez vlozkovani komina nerezem.

Kdybych kupoval v budoucnu zase nejaky spotrebic, tak jiny nez kondenzacni
dneska tedy urcite jiz ne.

PL