DCF77 [bylo: zase uroven skoly]

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Sobota Srpen 11 11:48:33 CEST 2012

Vzhledem k počtu prodaných zařízení v SRN, ( kromě jiného ), nepředpoládám, že to v SRN bude v nějakém i dlouhodějším výhledu
vypnuto.
Jindra Polívka

From: "Marek Peca" <marek na duch.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, August 11, 2012 9:35 AM
Subject: Re: DCF77 [bylo: zase uroven skoly]

> A je to DCF nejak perspektivni nebo se to planuje v dohledne dobe vypnout? (nekde jsem asi podobnou info zaslechnul...)

Do politicke futurologie se poustet nebudu. Svycary uz vypnuli, Britove
snad jeste bezi, ovsem zajimave je to v USA, kde letos prvne zprovoznili
nejakou fazovou modulaci, asi taky pseudonahodnou ve stylu DCF, takze tam
se zjevne snazej to udrzet. Taky se zda, ze to tam spousta lidi pouziva.

Osobne si myslim, ze tyhle dlouhovlnne standardy maji velkou vyhodu pro
pokryti v budovach a v cene a prikonu prijimace. V ostatnim vedou GNSS.

MP