Raspberry PI

Karel M a8dtljb na gmail.com
Středa Srpen 8 13:24:15 CEST 2012

Spis by se mi hodila odpoved napasovana primo na tuzemsky trh, napr: Mam z
Alzy/Alfacopu XX za XX kc a na raspberry funguje.
Ale diky za odkaz, srovnam s nabidkou prodejcu.

Jinak pokud by nekoho zajimalo, vcera jsem meril odber raspberry a vychazi
mi 2,5W pri provozu, vcetne ethernetu a klavesnice, coz je dost slusne.
Karel