Zdroj do PC - porucha a možnost opravy ?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Srpen 8 00:46:59 CEST 2012

Kdyby byl nějaký neplánovaný výpadek sítě mohlo to dopadnout stejně.
  Ve zdroji jsou urcite vadne nejale elyty. Vzit ESR zkousecku od ZAJICE
a otestovat. Vymenit za kvalitni.

Ja sam jsem videl vedle sebe dva rozebrane seasoniky a v kazdem byly
jine kondy.
V tom novejsim nejake shity, pravdepodobne kvalitni momentalne dosly.
JaKub