Zdroj do PC - porucha a možnost opravy ?

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Úterý Srpen 7 22:56:45 CEST 2012

u malych napati a vysokych prudov to moc nefunguje koli vysokemu
vnutornemu odporu tych kondenzatorov. U stoviek amperov sa pocita kazdy
miliohm, ale predpokladam ze to viete z vlastnych skusenosti velmi dobre :-)