Zdroj do PC - porucha a možnost opravy ?

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Úterý Srpen 7 22:42:13 CEST 2012

opravim Vas, moderne jadra bezia tak na 1.2V :-)
Ten prud tam skutocne tecie, vedla procesora mate menice a kondenzatory
a moderne procesory pri plnom vytazeni polahky zozeru 100A. Holt progres
nezastavite :-)
b.