Vlacky model H0 - polarita napajeni lokomotivy

Pavel Kořenský pavel.korensky na dator3.cz
Úterý Srpen 7 21:18:53 CEST 2012

No, vyndal jsem moje vláčky z postele (nespím s nimi, ale jsou zastlané v
tom úložném prostoru) a moje PIKO trafo má regulátor obousměrný a vláčky
mohou jezdit oběma směry.
Rovněž rychlíkovou lokomotivu je možno položit na koleje obousměrně a podle
toho jak jí člověk položí na koleje tak jezdí. Je vzhledově symetrická,
takže je to fuk.

Parní lokomotiva, pokud je zapřažena tak, že táhne vagony po směru
hodinových ručiček kotlem dopředu a uhlákem dozadu, se pohybuje po směru
hodinových ručiček pokud se regulátor na tom trafu také posune ve směru
hodinových ručiček.

Pokud máte mašinky symetrické (diesely, rychlíkové lokomotivy atd.) tak bych
otočil mašinku na kolejích a dál nad tím nedumal... :-)

Zdraví PavelK