Vlacky model H0 - polarita napajeni lokomotivy

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Srpen 7 16:48:11 CEST 2012

Co já mám mašinku (taky HO, z přelomu 60/70), tak to jde sundat horní kastli
a otočit na libovolnou stranu.

----- Původní zpráva -----
Od: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka na gmail.com>

Přátelé, sundal jsem z půdy vláčky, asi tak 15 let tam odpočívaly.
Našel jsem jen dvě mašinky (ale někde tam musí být ještě další dvě) a
docela mě překvapilo, že každá jezdí na druhou stranu. Nevíte někdo,
jaká má být polarita napájení na kolech mašinky pro pohyb dopředu - je
v tom nějaký standard? Všechno je to od výrobce PIKO, pokud vím.
Otočil bych to v jedné mašince, aby jezdily stejným směrem, ale nerad
bych to otočil na tu špatnou stranu a za dva měsíce (až najdu ty další
vláčky), to pak otáčel znova a ještě ve dvou mašinkách ;)