OT: HP Pavilion DV6 - trocha te negativni publicity

Buger jirkonf na seznam.cz
Pondělí Srpen 6 13:07:32 CEST 2012

Zdravim,
musim potvrdit, posledni 2 notebooky a pocitac co sem kupoval byly repasy z device.cz a naprosta spokojenost. Jeden z ntb je IBM R60 ktery taham uz asi 3 roky i na ruzne party (delam videoprojekci) a zatim nemuzu rict spatneho slova. Ano je tlustsi, tezsi, kolegove v byvale praci se posklebovali, ale ja ty "nafintene" celoplastove notasy ktere sou rady ze (zejmena mechanicky) prezijou zarucni dobu, taky nejak nemusim... Jedine co sem musel vymenit byl display - IBMko tam melo seriovou vadu a zacal delat pruhy zvrcha dolu, zato ale device.cz oprvdu nemuze.

JD

-----Original Message-----
From: Jirka <zaloha na volny.cz>
Sent: 6. srpna 2012 9:34
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: HP Pavilion DV6 - trocha te negativni publicity

> notebooky se nekupuji ve "sleve" (zadarmo drahy) v
> Elektroworldu - vlastne neznam jedinou vec, kterou bych tam koupil, ale to uz
> je jina pohadka.

Už jsem tu tuším psal, že NB a PC zásadně nakupuju jako "repasované", z
NB jsem se soustředil na IBM Thinkpad. Spokojenost, jen to naštěstí není
"in" (třeba v naprosté většině nemá odporně lesklý a dokonce ani
širokoúhlý display).

Licence Windows - kdybych je nedej Bože potřeboval - je v ceně, záruka
je za příplatek až dvouletá, ale vzhledem k částce to asi není až tak
podstatné. Zatím ještě neodešlo na žádném nic.

Distribucí Linuxu je na výběr přehršel.

Ne, nehraju si na tom, ale firemně pracuju. Chápu, že v MS a jiné
podobné masáži to zní neuvěřitelně, ale je to tak.

---
Jirka