OT Beryllium (bylo kviz na utorok)

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Srpen 6 12:23:42 CEST 2012

Na horeni zeleza podle me nedojde - tolik energie tomu asi tim krisnutim
nedodas.

V zeleze podle me hori hlavne uhlik. Taky si vsimni, ze nektere zelezo
pri rezani haze jisker jak ta zminovana prskavka a z nektereho sotva
vyleti jiskricka.

Jinak beryliova bronz je fakt materialek slusnej - modelarske srouby na
namahane offshore srouby se z ni delaji. Jsou to poloponorene srouby -
tedy hodne otacek (>20krpm) a cyklicke namahani (list je polovinu doby
ve vzduchu a polovinu ve vode). Jsou brousene jak ziletky a velmi tenke.

Radek Vicek