OT: sladke

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Pondělí Srpen 6 01:38:13 CEST 2012

Dnes, pardon vcera, som pouzil technicky benzin, kontox, wd40 (ok, za tu
sa hanbim) a hadicove kovove sk-pasky dvoch druhov, jedny pruzne a druhe
zatahovacie maticou. Plasticke mazivo mi v danej chvili trochu chybalo.
Hodilo by sa, ale dobehnut si pon domov a do pivnice, by trvalo asi
15min, tak som sa zaobisiel bez neho. Je to so mnou zle? :-)))

miro