TI-85 pre iphone

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Neděle Srpen 5 16:25:55 CEST 2012

nejak mi postupne umiera displej na mojej oblubenej kalkulacke TI-85.
Idem to skusit opravit ale vyzera to dost zle. Tak som sa pozeral po
nejakych modernejsich verziach ale nic podobne s cim by sa mi pohodlne
pracovalo som nenasiel. Uz som sa zmieril s tym ze ak sa mi kalkulacku
nepodari opravit budem si muset zaobstarat nejaky moderny sunt ked ma
napadlo pozret sa ci neexistuje aplikacia pre smartfon. A ma ho tam!
http://www.kcmaconsultants.com/?a=calc86
Takze nemusim zatlacat slzu ked sa ju nepodari opravit, moja TI-85 s
ktorou som vystudoval bude nesmrtelna :-)
b.