RE: Nikde v Evropě neumí větší blesky než v Běchovicích. Podívejte se

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Neděle Srpen 5 13:27:48 CEST 2012

Rikali neco k tomu autu?  Je toho fousateho pana, ktery o pokusech povidal, a kdyz chytilo blesk v nasi (prvni) skupine, neprezilo to. Zrejme mu odesla ridici jednotka nebo nejaka jeji cast, protoze po vyboji uz odmitalo startovat :-(

Jakub Serych

P.S. I v nasi skupine bylo mozne se bez problemu dostat, protoze skutecne presne s uderem 13:55 nekdo z Meteoru vysel a rekl: "prave vyprsel cas rezervace, kdo jste tu navic, muzete si vzit nevyzvednute listky". Nahrnula se tam ihned skupina dle meho odhadu tak 20 - 30 lidi a myslim, ze se vsichni dostali.